Naročilo izdelkov brez uporabe spletne trgovine
IZDELKI NA ZALOGI
Izdelke, ki so na zalogi se lahko;
- prevzame na naši lokaciji
- pošlje po pošti (lažji izdelki)
- dostavi (lažji in težji izdelki)
V primeru osebnega prevzema izdelka, ki je na zalogi, se le tega poravna predhodno po predračunu ali gotovinsko pri nas, pri čemer veljajo zakonske omejitve 5.000,00 EUR za fizično osebo in 420,00 EUR za pravo osebo (velja za Republiko Slovenijo).
V primeru, da želite izdelek naročiti preko Pošte Slovenije (lažji izdelki) ali naročiti dostavo (lažji ali težji izdelki), se izdelek plača po predračunu, vključno s poštnimi stroški oziroma dostavo.
IZDELKI PO NAROČILU
V primeru izdelave izdelka po naročilu in pri izdelkih, ki vključujejo dostavo in montažo, se plačilo opravi preko predračuna.
Izdelke, ki so dobavljeni po naročilu, ni mogoče vrniti.
Stranka lahko ustreznost izdelka pred nakupom preveri na lokaciji podjetja. Vračilo uporabljenega artikla ni mogoče.
Naročilo izdelkov z uporabo spletne trgovine
Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani www.iki-stroji.si (v nadaljevanju: spletna stran) in jo upravlja podjetje IKI-PRO d.o.o. , ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: ponudnik).
Pred nakupom preko spletne strani, prosimo, preberite:
- pogoje poslovanja,
- garancijske pogoje ter pod kakšno garancijo posamični izdelek sodi
- pomoč pri nakupu,
- dostava,
- našo politiko zasebnosti, ki se nanaša na varstvo vaše zasebnosti.
Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.
Bistvene lastnosti blaga, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve. V primeru morebitne spremembe roka dobave bodo prodajni svetovalci iz klicnega centra stranke ustrezno in pravočasno obvestili.
Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas konktaktirate na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
- Dokončna potrditev naročila
Naročilo je dokončno potrjeno, ko bo po oddaji spletnega naročila uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.
Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
- Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
- način plačila in dostave
- časovno veljavnost ponudbe
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
- Identiteta podjetja in kontaktni podatki
- Ponudnik in njegov naslov: IKI-PRO d.o.o., Levstikova ulica 12b, 1410 Zagorje ob Savi, Slovenija
- Elektronski naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. (uporabniki naj pošljejo e-sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave)
- Matična številka: 9049762000
- Identifikacijska številka za DDV: SI66786550
- Postopek nakupa Izbira izdelka
Na spletni strani www.iki-stroji.si izberite izdelek, izberite morebitne dodatne opcije ter kliknite »V košarico«. Sistem Vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo Nazaj na katalog in se vrnete nazaj v spletno trgovino.
Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo Blagajna in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice
Na spletni strani www.iki-stroji.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico.
Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec odstrani. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, nadaljuje z izbiro izdelka.
Nakupovalna košarica
V kolikor imate v košarici vse potrebno, kliknete na ikono Blagajna.
Podatki računa
Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko, državo in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Vpisati morate vsaj eno veljavno telefonsko številko.
V kolikor gre za podjetje, vpišite podatke o podjetju.
Obrazec Vam omogoča, da si lahko ustvarite račun in so pri naslednjem naročilu vaši podatki že shranjeni.
V kolikor so podatki za dostavo enaki podatki naročnika, lahko obkljukate opcijo »Moji podatki za račun in dostavo so enaki«.
Košarica Vam mogoča tudi možnost pošiljanja na drug naslov.
Način dostave
Izberete ustrezno možnost dostave ali prevzema.
Način plačila
Izberete ustrezno opcijo glede možnosti plačila
Zaključek naročila
Uporabnik v kratkem povzetku vidi skupni znesek za plačilo in morebitne dodatne informacije. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb Potrjujem naročilo z obveznostjo plačila. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se Vam na spletni strani izpiše vaše naročilo je bilo sprejeto skupaj s povzetkom.
Dokončna potrditev naročila
Po oddaji naročila bo uporabnik na posredovani e-naslov, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila.
Odstop od naročila pred dostavo
Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko e-pošte na naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
- Cene
Vse cene navedene na spletni strani so navedene z davkom in brez davka.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Način plačila je po predračunu na TRR prodajalca.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.
- Multimedijska vsebina
Na spletni trgovini www.iki-stroji.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije izdelkov (slike so simbolične). Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov.
- Dostava
Blago, kupljeno preko spletne strani www.iki-stroji.si kupec plača po predračunu, pri čemer lahko izbere tudi dostavo ali osebni prevzem.
Za dostavo blaga skrbi Pošta Slovenije, drugi zunanji prevozniki ali dostava podjetja IKI PRO.. Pošta Slovenije običajno dostavi že naslednji delovni dan po odposlani pošiljki, vendar najkasneje v 3 dneh od odpreme. Dostava podjetja IKI-PRO ter ostali zunanji prevozniki pa dostavijo običajno v roku do 5 delovnih dni.
Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta Pošta Slovenije in zunanji prevoznik, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnjeno bolj učinkovito.
Dostava in prevzem blaga
Kupec se z nakupom strinja, da lahko podjetje IKI-PRO d.o.o. dostavo izvede sam ali preko zunanje dostavne službe na katerikoli dan, ne glede na prisotnost kupca na naslovu dostave. V primeru, da kupec ob dostavi ni prisoten na navedenem naslovu (naslov računa ali drug naslov, ki ga je kupec navedel ob naročilu), si podjetje IKI-PRO d.o.o. pridržuje pravico izdelek odložiti na naslovu kupca, kar se šteje kot uspešno vročeno. Podjetje ne prevzema odgovornosti za morebitno krajo, poškodbe zaradi vremenskih vplivov ali druge okoliščine, ki bi lahko nastale po odložitvi blaga na naslovu dostave, saj ti niso predmet reklamacije.
Če stranka kljub dogovoru (ponudba DAP ali pisni dogovor preko elektronske pošte) ne zagotovi razklada, si pridržujemo pravico zaračunati ponovno dostavo v celotnem znesku.
- Pravica do odstopa od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (fizična oseba) pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev skladno s 43.č členom ZVPot. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
ODSTOP OD POGODBE
Možnost odstopa od pogodbe je podana v skladu s zakonom o varstvu potrošnikov in zajema fizične osebe, ne pa tudi podjetja oziroma pravnih oseb.
Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ter pregleda, da je z blagom vse v redu.
Če ste prejeli poškodovano blago, le tega nemudoma fotografirajte, neposredno ob prevzemu pošiljke. Če ste prejeli neustrezno blago, lahko le tega vrnete v zakonskem roku 14 dni po prejemu blaga, blago pa mora biti pri tem nerabljeno, zapakirano v originalni embalaži in nepoškodovano. Kupnina bo kupcu vrnjena na vnaprej dogovorjen način in sicer najkasneje v 14 delovnih dneh od vračila blaga.
O nameravanem vračilu nas obvezno predhodno pisno obvestite na kontaktni e-mail Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.. Potrošnik mora blago vrniti v 14 dni od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov, navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):
Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.
Spletna trgovina iki-stroji.si si pridržuje pravico, da vračilo poškodovanega, uporabljenega ali izdelka, ki ob vračilu ne vsebuje vseh pripadajočih elementov (škatla, račun, originalno zapakiran, neuporabljen itd) zavrne na stroške pošiljatelja. Zato Vas prosimo, da z izdelkom ravnate gospodarno in pazljivo saj bomo le tako lahko nemoteno izdelek zamenjali ali Vam vrnili denar.
Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun, katerega številko priložite k izdelku in reklamacijskem zapisniku, ki ga vračate oziroma pošljite po e-mailu na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
- Garancija za izdelke
GLEJ ODSTAVEK GARANCIJSKI POGOJI
UVELJAVITI ŽELITE GARANCIJO, KAJ STORITI?
V primeru, da želite uveljaviti pravico do uveljavljanja garancije, se ravnajte po sledečem postopku:
- Korak:
Na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. pošljite opis težave ter navedite številko računa in kontaktno telefonsko številko.
- Korak:
Poslali vam bomo zahtevek za uveljavljanje reklamacije.
- Korak:
Izpolnite zahtevek za uveljavljanje reklamacije in nam v njem čim bolj nazorno pojasnite razlog za uveljavljanje reklamacije.
Reklamacijski postopek lahko sprožimo s trenutkom, ko od vas prejmemo izpolnjen in podpisan zahtevek za uveljavljanje reklamacije pisno preko elektronske pošte ali po klasični pošti.
Politika podjetja ne omogoča sprožitev reklamacijskega postopka ustno preko telefona.
Naša reklamacijska služba potrebuje pri pregledu posameznega izdelka vse podatke, ki so označeni na reklamacijskem zapisniku. V primeru manjkajočih podatkov, vas bomo ponovno kontaktirali na način, kot ste nas kontaktirali ob začetku reklamacijskega postopka, zaradi česar se lahko reklamacijski postopek podaljša.
- Korak:
Reklamiran izdelek je potrebno odposlati na naslov našega podjetja v brezhibnem stanju oziroma odposlan na enak način, kot je bil prejet, na stroške kupca, skladno z našimi garancijskimi pogoji, objavljenimi na naši spletni strani in spodaj v naših pogojih poslovanja.
POMEMBNO: Vsi paketi, ki bodo na naš naslov posredovani s plačilom po povzetju oz.poštnino plača naslovnik ipd., bodo zavrnjeni in vrnjeni pošiljatelju na njegove stroške.
Za vsak morebiten posamezen manjkajoči del izdelka ali za manjkajoče dodatke, se odbitek od celotne kupnine izdelka oceni ločeno. Dopuščamo možnost, da v primeru vrnjenega nepopolnega izdelka, ne glede na vrsto reklamacije ali vračila, le tega ne sprejmemo. V primeru, da boste tekom reklamacijskega postopka želeli povrnitev kupnine, bo po vrnjeni kupnini reklamiran izdelek ponovno postal last podjetja IKI-PRO d.o.o.. V kolikor izdelek ne bo vrnjen na naš naslov v enakem stanju, kot je bil odposlan na naslov stranke, predstavlja vsaka sprememba na izdelku za podjetje IKI-PRO d.o.o., poslovno škodo.
- Korak:
Ko bo izdelek z vso pripadajočo dokumentacijo prispel na naslov podjetja IKI-PRO d.o.o., ga bo pregledal reklamacijski oddelek. Glede na vsebino izpolnjenega reklamacijskega zapisnika ter glede na ugotovitve reklamacijskega pregleda, vas bo kontaktiral predstavnik podjetja in vas seznanil z nadaljnjim postopkom.
Vsak primer se bo reševal posamično, in sicer glede na vrsto reklamacijskega zahtevka. Reklamacijska služba vam tekom postopka lahko ponudi popravilo izdelka, zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine.
Pomembno:
Vsi delujoči izdelki, ki so bili kot reklamirani, poslani na naš naslov in na njih tekom reklamacijskega pregleda niso bile odkrite napake, bodo vrnjeni na stroške stranke po predhodnem plačilu stroškov preko predračuna.
Kot strošek za neupravičeni pregled izdelka se šteje minimalno 1 servisna ura v višini 40,00 EUR + DDV (pregled izdelka) ter stroški pošiljanja.
Vsi izdelki zapustijo naš distribucijski center v zaščitni embalaži ter v brezhibnem stanju. Bodite pozorni, da bo paket dostavljen v brezhibnem stanju. Če ob prevzemu paketa opazite očitno poškodbo na paketu, niste dolžni takšnega paketa sprejeti in ga lahko zavrnete. O zavrnitvi paketa zaradi poškodbe nas tudi obvestite. Razumeti morate, da podjetje IKI-PRO d.o.o., ne more odgovarjati za poškodbe na paketu po dostavi. V primeru, da stranka prevzame poškodovan paket, podjetje IKI-PRO d.o.o. ne more vedeti, ali je le ta bil resnično poškodovan že ob prevzemu ali je do poškodb prišlo po prevzemu. V slednjem podjetje IKI-PRO d.o.o. ne more jamčiti, da lahko stranka paket vrne in prejme vrnjeno kupnino.
PREJELI STE POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?
- V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.
- Stvarna napaka izdelka
Kdaj je napaka stvarna?
Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku oziroma glede na garancijske pogoje v primeru B2B nakupa in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake zahtevajte na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
- Dostava
Blago, naročeno na spletni strani, vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Naročila, ki jih prejmemo ob delavnikih, bomo odposlali isti ali naslednji delovni dan po prejemu nakazila (v kolikor je izdelek pri nas na zalogi). Če naročenega blaga slučajno ni na zalogi, vam bomo to takoj sporočili. Za dostavo blaga skrbi Pošta Slovenije, zunanji prevoznik ali dostava IKI PRO. Pošta Slovenije dostavi običajno že naslednji dan, vendar najkasneje v 3 delovnih dneh od odpreme blaga. Dostavni uslužbenec vas bo po vsej verjetnosti s pošiljko iskal doma v dopoldanskem času, v primeru, da vas ne bo doma, vam bo pustil sporočilo. Zunanji prevoznik ali dostava IKI PRO običajno dostavi v roku do 5 delovnih dni. Pridržujemo si pravico do spremembe pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk.
- Varnost
Od vas prejete podatke uporabljamo za potrebe vašega naročila. Vaše podatke posredujemo naprej na podjetja, ki so odgovorna za pošiljanje paketov, če je to potrebno (ime, naslov, eventuelno telefon za dogovarjanje o rokih dostave). Za potrebe plačila posredujemo vaše podatke banki. Podatkov ne posredujemo nikomur drugemu. Po opravljeni dostavi in po tem, ko smo prejeli vaše plačilo, je dostop do vaših podatkov zaprt.
- Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Vaši osebni podatki bodo zakodirani preneseni preko interneta. Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb. Kljub redni kontroli vaših podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi.
- Varstvo otrok
Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
- Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil dostop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
- Pravica do obveščanja
- informacija: imate pravico do neplačljivih informacij o vaših podatkih in tudi, če je potrebno, do zaprtja in izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali nam pošljite zahtevek po pošti.
• preklic privoljenj: dovoljenje za obveščanje ste v toku naročanja izrecno dovolili. Želimo vas opozoriti, da se bo podjetje IKI-PRO d.o.o. po svojih najboljših močeh trudilo zagotoviti verodostojne in posodobljene podatke o izdelkih, ki jih trži na spletni strani.
- Oglasna elektronska sporočila
Ponudnik bo uporabnikom lahko pošiljal oglasna elektronska sporočila le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije, nagradne igre in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• na obvestila se ob naročilu lahko avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno upošteval.
Oglasni material bo poslan v imenu podjetja IKI-PRO z namenom neposrednega trženja. V skladu s 73. členom ZVOP-1 lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način uporabnik zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati vaše osebne podatke za namene neposrednega trženja.
Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 15 dneh od datuma vaše odjave še prejeli elektronsko sporočilo z oglaševalskimi ponudbami in ostalimi vsebinami s strani podjetja IKI-PRO (v primeru, da je bila e-pošta že poslana oz. v fazi pošiljanja). Vnaprej se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.
- Piškotki
Ponudnik IKI-PRO na svojih spletnih straneh uporablja spletne piškotke.
Piškotki so tekstovne datoteke, ki se ob obisku in uporabi spletnega mesta shranijo na uporabnikovo napravo, s katero uporabnik dostopa do spletnega mesta. Ob ponovnem obisku spletnega mesta lahko ponudnik dostopa do podatkov na uporabnikovi napravi, ki so se zbrali s pomočjo piškotkov.
IKI-PRO s pomočjo piškotkov zagotavlja boljše ter uporabniku bolj prijazno in osebno prilagojeno delovanje in prikazovanje spletnega mesta, obenem pa mu piškotki pomagajo pri analizi uporabnikov, beleženju obiska (statistični nameni) ter za bolj učinkovito oglaševanje.
Piškotki opravljajo številne funkcije – omogočajo sledenje obiska spletnih strani, omogočajo različne kampanje in popuste (npr. darila za prvih 10 obiskovalcev, brezplačna dostava v določenih primerih), preko piškotkov pa se shranjujejo tudi informacije o tem, ali ste naročnik na naše spletne novice, veletrgovec ali upravičeni do določenih popustov ali ugodnosti.
- Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. . Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno k čemur prodajalca zavezuje tudi 11.točka 43b. člena ZVPot.
Za krajše pojasnilo in preprostejše reševanja reklamacij, priporočamo, da nas kontaktirate, da lahko reklamacijo ali pritožbo rešimo po hitrem postopku.
Pobudnik se zavezuje, da bo morebitni spor s potrošnikom najprej skušal rešiti izvensodno in šele ob izčrpanju vseh drugim pravnih možnosti po sodni poti.
Garancijski pogoji
Garancijski rok začne teči z dnem prodaje in velja 12 mesecev, razen če je za določen izdelek navedeno drugače.
Podjetje IKI-PRO d.o.o. (v nadaljevanju "uvoznik") jamči kupcu brezhibno delovanje v garancijskem roku 12 mesecev od izročitve izdelka, razen če je za izdelek zakonsko določen daljši garancijski rok.
Za uveljavljanje garancije mora kupec predložiti račun in garancijski list za identifikacijo izdelka.
V primeru kakršnegakoli posega v stroj brez odobritve uvoznika garancija preneha veljati. Izjema so postopki, ki so navedeni v navodilih za uporabo, če so izvedeni v skladu z navodili.
Garancija velja le ob pravilni in dovoljeni uporabi stroja.
Garancija velja samo v Republiki Sloveniji.
Garancija ne velja za:
- Napake, ki so posledica nepravilnega ravnanja (npr. postopki, ki niso navedeni v navodilih za uporabo).
- Napake, ki nastanejo zaradi popravil, sprememb, nepravilnega čiščenja itd., ki jih opravijo nepooblaščene osebe.
- Poškodbe, ki so posledica požara, potresa, poplave, strele, drugih naravnih nesreč ali onesnaženega okolja.
- Napake, ki so posledica malomarnega ali nepravilnega skladiščenja (visoka temperatura, vlaga) ali pomanjkljivega vzdrževanja.
- Napake, ki so posledica obrabe.
- Napake, ki so posledica vstopa tujkov v vitalne dele stroja.
- Primeri, kjer so na garancijskem listu kakršnekoli spremembe datuma nakupa, imena kupca, imena prodajalca ali serijske številke.
- Neustrezni transport s strani kupca (npr. poškodba izdelka po prevzemu, vpliv vlage, kondenz, dež, sneg, toča ali neustrezno ravnanje z izdelkom).
Uveljavljanje garancije:
Garancija velja za brezplačno dobavo ali zamenjavo nadomestnih delov na lokaciji podjetja IKI-PRO d.o.o., če je napaka nastala v garancijskem roku.
Kupec je odgovoren za dostavo in prevzem izdelka na sedežu podjetja na lastne stroške in odgovornost. Prodajalec ne zagotavlja prevzema ali dostave stroja v okviru garancije.
Garancija ne krije nobenih stroškov ali finančne izgube, ki bi kupcu nastale zaradi okvare ali izpada delovanja stroja.
Odgovornost prodajalca v okviru garancije je omejena izključno na popravilo ali zamenjavo stroja (če popravilo ni mogoče). Prodajalec ne odgovarja za kakršnokoli drugo škodo ali izgubo, ki bi kupcu nastala zaradi okvare stroja.
Če se prodajalec in kupec pisno dogovorita, lahko prodajalec pošlje nadomestne dele kupcu, ki jih na lastno odgovornost zamenja sam.
Če popravilo izdelka ni mogoče v razumnem roku, se prodajalec in kupec sporazumno dogovorita o nadaljnjih možnostih, kot so zamenjava izdelka, vračilo kupnine ali druga ustrezna rešitev.
Izjeme in uporaba garancijskih pogojev:
Ti garancijski pogoji veljajo za vse izdelke, razen v primerih, ko je pri posameznem izdelku na spletni strani v zavihku "Garancijski pogoji" navedeno drugače ali če izdelek zaradi svoje narave nima zavihka "Garancijski pogoji". Če izdelek ni zajet v garancijo ali če je pri izdelku objavljen drugačen garancijski pogoj (npr. "B2B garancijski pogoji" ali "Garancija proizvajalca"), veljajo pogoji, navedeni v zavihku pri posameznem izdelku.
Za izdelke, za katere zakon določa obvezno garancijo, veljajo minimalni garancijski roki in pogoji v skladu z veljavnimi predpisi. V takih primerih se ti garancijski pogoji uporabljajo le, če niso v nasprotju z zakonskimi zahtevami.
Garancija proizvajalca:
Za izdelke, pri katerih garancijo nudi proizvajalec, se garancijske obveznosti izvajajo izključno pod pogoji, ki jih določi proizvajalec. Podjetje IKI-PRO d.o.o. ne prevzema odgovornosti za izpolnjevanje garancijskih obveznosti proizvajalca. V takem primeru se pri vsakem izdelku nahaja zavihek "Garancija proizvajalca".
Prostovoljna narava garancije:
Za izdelke, ki niso zajeti v zakonsko obvezno garancijo, je ta garancija prostovoljna. Uvoznik se prostovoljno zavezuje k odpravi napak pod določenimi pogoji in ne prevzema obveznosti, ki veljajo za zakonsko predpisane garancije.
Stvarna napaka pri B2B nakupu:
Za kupce, ki kupujejo kot podjetja (B2B), je rok za uveljavljanje stvarne napake 7 dni od prejema izdelka. Po izteku tega roka stvarnih napak ni več mogoče uveljavljati. Kupec je dolžan izdelek ob prevzemu preveriti in morebitne napake nemudoma prijaviti.
Dodatna pojasnitev:
Ti splošni garancijski pogoji veljajo za vse izdelke, razen če je pri posameznem izdelku v zavihku "Garancijski pogoji" navedeno drugače (npr. "B2B garancijski pogoji" ali "Garancija proizvajalca"). Kupci so pred nakupom dolžni preveriti garancijske pogoje, navedene pri posameznem izdelku.
Navedeni garancijski pogoji so prevod originalnih garancijskih pogojev, objavljenih v slovenskem jeziku. Dopuščamo možnost napake pri prevodu. V takem primeru velja kontekst originalnih garancijskih pogojev.
Okoljska odgovornost
Podjetje IKI-PRO d.o.o. po načelu razširjene proizvajalčeve odgovornosti svoje obveznosti, ki izhajajo iz evropskih direktiv 2012/19/EU in 2006/66/EC, »Uredbe o odpadni električni in elektronski opremi« (Ur.l. RS, št. 55/15, 47/16, 72/18, 84/18) izvaja v okviru skupnih načrtov ravnanja z odpadno električno in elektronsko opremo podjetja TRIGANA d.o.o.
Ravnanje z odpadno električno in elektronsko opremo
Simbol prečrtanega zabojnika na izdelku, njegovi embalaži ali v navodilih za uporabo pomeni, da naprave ne smete odvreči med mešane komunalne odpadke in da je bila dana v promet po 13. avgustu 2005. Vaša dolžnost je, da jo oddate na posebna zbirna mesta za ločeno zbiranje odpadkov v okviru lokalne komunalne službe. Odpadno napravo ali aparat lahko oddate tudi trgovcu ali distributerju neposredno ob nakupu podobnega izdelka. S tem izpolnjujete zakonske dolžnosti in prispevate k varstvu okolja.
Ločeno zbiranje in reciklaža OEEO preprečujeta negativne posledice onesnaževanja okolja in nastajanja nevarnosti za zdravje, do katere lahko pride zaradi neustreznega odstranjevanja izdelka, poleg tega pa omogočata predelavo materiala iz katerega je slednji izdelan, prihranek energije in naravnih virov.
V kolikor je izdelek, ki ga želite zavreči še delujoč, ga oddajte v enem izmed centrov ponovne uporabe. S tem mu boste podaljšali življenjsko dobo in preprečili, da bi predčasno končal med odpadki.
Podrobnejše informacije
Naredite korak v zeleno z ogledom spletne strani www.ozavescen.si in si pridobite podrobnejše informacije o recikliranju odpadnih aparatov, naprav, baterij, akumulatorjev in ostalih odpadkov.
Na spletni strani je na voljo seznam zbirnih centrov komunalnih podjetij ter informacije o centrih ponovne uporabe, kjer lahko oddate še delujoče naprave in aparate.